du är så underbar

en gång på hela jävla sommarlovet fick jag chansen att se dig .. fuck you , jag har fan längtat efter dig i ett helt år men fick bara se dig en gång , du försöker ju inte ens , jag trodde att det skulle bli bättre än förra året men det blir ju bara sämre och sämre , jag tänker på dig varje dag , jag kollade alltid mot din brygga , jag mådde dåligt när du åkte , du fattar ju ingenting , jag älskar dig men du vill inte försöka .. jag har längtat efter dig ett helt år , förra året kunde du iaf prata med mig , jag såg din en jävla gång , förra året när sommarn tog slut tänkte jag : hur ska jag klara ett jävla år till , varför oroade jag mig , jag har tänkt på dig alla dagar i ett helt år . du bjöd mig inte ens men nu orkar jag inte vänta på att du ska mogna till och jag vill inte tänka på dig längre för jag älskade dig verkligen i 2 år men du har aldrig försökt ..

men just nu saknar jag dig sjukt / jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0