nu ska jag snart sova , har duschat och tagit bort sminket och i morgon kommer swajt till mig runt 8 typ , och så ska vi ta bussen tillsammans till skolan , haha så sjukt skönt ! jag och mina föräldrar har bråkat , elr inte bråkat men vi har iaf typ grälat ganska mkt för att jag vill byta från idrottsintikning till vanlig indrott , jag vet jag gör "ett stort misstag" men jag tycker faktiskt inte det är kul , man vill att idrotten ska ta slut typ för det är inte kul helt enkelt , jaaa , allt ska ju inte vara kul  men det känns som att min mammma och pappa har "tvingat " mig att gå på idrottsinriktning ett tag nu och så idag , ikväll så sa dom okeej ! men då måste jag satsa mycket mer på basketten och s´det ska jag verkligen göra för basketen är så sjukt roligt , det krockar ibland med kompisar och så ibland men det gör inget ! höhö . aja men nu måste jag gå och lägga mig ska upp tidigt imorgon . / JOJJO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0