finns ingen rubrik


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nu har jag fixat i ordnig mig så nu ligger jag i sängen med datorn , i morgon börjar vi typ 8 . och jag pallar faktiskt inte ! och juste , jag har idrott i morgon , eller jag har slutat på idrotsprofil nu men har inte "fått godkänt" av min idrottslärare än , eller han vet inte att jag ska byta , och sist alektionen är att idrottsinriktningen sk aha idrott och eftgersom min idrottslärare inte vet att jag ska byta så vet jag inte om jag kan vara med eller inte .. hm ! aja jag får prata med honom i morogn och så . / JOJO

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fick byta!! :D haha ska vi ta med kläder endå lr ? ;o

2009-08-24 @ 21:52:56
Postat av: Anonym

haha jaa SANDRA WERNER ;) haha aa det gör vi , ta med kläder !

2009-08-24 @ 22:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0