HEMMA

hejhej bloggen. kom hem sent igårkväll har bilat från spanien 350 mil det tog typ 4 dagar. vi bilade ner till kroatsien oxå :) har saknat johanna och sandra så jävla mycke. har typ badat varje dag i kroatsien och spanien. mamma och mattias gifte sig i kroatsien på en ö typ. 35 av mina kompisar kom dit till kroatsien. och i spanien var jag med pappa. och mina kompisar som jag har där.min lillebror har snart lärt sig gå. och har kan säga ''titta''. ja har varit 10 dagar i spanien och 6 veckor i kroatsien. matte och mamma var och såg u2 och madonna konseren i göteborg .. ska typ hjälpa till och flytta hela veckan, bara en vecka kvar innan skolan börjar :( ska flytta till täby kyrkby. dimo, amar, uma, tarik, tara, una - minnerna kommer sitta kvar förevigt men det kommer aldrig bli  vi igen. bilder från sommarn :
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0