irre oscar

jag och sandra var inne på datorn när oscar och hans kompis kom in och sa att dom skulle möka på oss om vi inte gick , så jag blev så sjukt irreterad på hoonom och började skrika på mamma och pappa , då började mamma skrika på mig att jag skulle komma upp , mamma ba : johanna , nu får faktiskt osccar sitta där nere !
jag: eh !? oscar sitter där HELA tiden , jag sitter ju aldrig där så ..
mamma: men nu får ju du sova över med sandra !
jag : men !! han kan ju inte bara komma in och säga att vi ska flytta på oss ! kan jag bara göra det när han sitter där som han gör verkligen hela tiden !
mamma: nej det kan du inte .
jag: men ah !!
just då kmr oscar upp , vi började "slåss" haha som syskon gör . och så tar han tag i mina ben och slänger mig på dammsugarn , a och mamma och pappa ser ju allt men dom är "på oscars sida ( såklart ) " jag blir jätte irreterad men jag kunde blivit mera irreterad men då skulle mamma säga att sandra ska åka hem och så .. och mamma lånar alltid min plattång så jag sa det till hennne : men nu får inte du låna min plattång !
mamma : men då tar jag den för det var jag som betalade den !
jag : eh ?! typ halva ja ? men det var ju för att oscar fick lika mkt pengar så .. och pappa ! nu kmr du ner och hjälper mig med dvd , mamma ´: ja ! ´
jag : men ah ! jag pratar inte med dig !
haha vet jag kan bli så sjukt irreterad i bland och kan vara så sjukt sur på mina föräldrar , men mest är jag det för att dom är så jävla tröga ibland och att dom styr över mitt liv och att dom ALLTID är på oscars sida , och att dom låter frida ( min lillasyster  som är 2 år ) komma ner till mig när jag har kompisar hemma , och om vi te.x fixar med naglarna ska såklart oxå hon göra det , så så fort hon kmr ner måste man lägga av men allt och vara med henne , det gör mig så sjukt irreterad -.- aja .. i morgon sk ajag änkligen träffa paulina , vi ska typ på kräftskiva och så .. höhö !! / jojjo



mer bilder från idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0