johanna jag älskar dig föralltid bästavän

hej bloggen . har varit med sandra werner typ i söndags och idag. :) hon ringde på söndagsmorgonen och frågade om vi kunde göra nått och det funka så vi var typ hemma hos henne på dagen och sen kom pappa och hämtade oss hemma hos sandra hon bor typ på åkerbyvägen men sin mamma typ på nummret 298 och jag bodde på 300 asså nummret på lägenheten för typ 1 år sen .. aja idag åkte mamma richard sandra w, jag och gustav till täby centrum jag skulle typ köpa nya skor och en ny jacka och väska men jag köpte bara en jacka där, sen när vi skulle hem så släppte mamma och jag av sandra hemma hos henne och d¨å hade redan richard och gustav åkt hem, sen åkte mamma och jag hem och gav melvin mat sen åkte vi till stinsen och där köpte jag ett par skor :) imorrn ska jag in till stan med mamma :) ska gå nu, hejdå :) kramar swajt <3

------------------------------------------------------------------------------------------------------

bästavän, läs ! jag skriver till dig vi har känt varandra i typ 1 år och lite till och du betyder så jävla mycket för mig det går sereöst inte att beskriva jag saknar dig som fan, jag har inte varit med dig på hela sommarlovet inte ens sett dig, du och jag har dom bästa tiderna i mitt liv, jag lovar att jag alltid kommer finnas här för dig vad som än händer, fattar du det ? jag hoppas att jag gör allt för dig <3 du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta .. jag saknar dig för mycke minnerna kommer alltid att sitta kvar , du är en riktigt minne för livet .. jag älskar dig

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0