.. juste !

haah ! jag lovade ju att berätta lite om lägret när jag hade tid , egentligen orkar jag inte berätta för jag är väldigt trött men det får bli nu eller aldrig xd höhö !
när vi kom till hedemora så hade vi en "träning" med f-95 , ( om jag minns rätt )nästa dag vaknade vi sjukt tidigt , jag pallar inte hålla kolll på tiden , asså vilken tid vi vaknade en viss dag för det var olika varje dag men första dagen var vi tvugna att gå upp väldigt tidigt , palla ! tänkte jag , a den dagen hade vi oxå 3 st träningar , buss mot hall och bla bla , en jätte jobbig dag men iaf , tredje dag hade vi lite mer "sov morgon " tror jag , vi gick upp , åt frukost , hade träning , duschade ,åt lunch , hade träning , duchade , åt middag , hade sista träningen , duchade och sen hade vi "nattamacka" efter "nattamackan" fick vi äta godis xd haha  , a fjärde dagen vaknade vi typ tidigt och det hände typ samma sak , och så var det en dag , tror det var på tisdagen eller onsdagen ,, då fick jag ont i axeln och tog det typ lite lungt , pluss att jag skulle få den dära grejen i ögat sm gjorde mig yr och det dunkade hela tiden i ögat , det var iaf sjuuukt jobbigt ! och så var det på trsdagen när vi bara hade 1 träning , sen hade vi hus och fulare och sen hade vi spökrunda ,  hus och fulare är när "fulare" jagar en m.m , haha iaf och så var jag ju lite små sur för mitt irriga öga och så , men sen på fredagen hade vi 2 träningar och sen den sista träningen var en liten mix tunering med f-97 f- 96 p-97 och p-96 och jag blev såklart med rattmuff !!!! usch , inte kul ! sen på lördagen åkte vi hem , då gick vi upp klockan 8 , åt frukost , packade , delade ut priser och åkte iväg . haha jaapp , det var det , godnatt kyss jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0