middag .. ?


bild : sötaste louise !
nu ska jag äta middag , eller vi åt typ nyss lunch ¨så min "middag" blir bara grönsaker och dipp . haha , och i morgon ska jga inte göra något , måste vila mitt öga och hoppas på att det ska bli bättre för jag vill verkligen inte se ut så här när skolan börjar ! tyvär får ni ingen bild för ni kommer seriöst dö för det är inte snyggt ,  haha och ni som inte fattar vad jag pratar om är det att jag har fått ett sprucket blodskäl i ögat .. så mitt öga är typ rött på ena sidan men det har faktiskt blivit bättre ! .. efter 3 dagar men men , alla ba : det går över om 1-2 veckor , hallå ! efter bara 3 dagar så har typ hälften blivit bättre ! , en chaufför sa till mig när jag var i hedemora : det vanligaste är att det kommer sprida sig .. ! okeej ,  tack lixom haha ! han behöver väll inte skrämma mig ännu mera ? , aja men nu är det typ blivit lite bättre iaf :D vissa frågar mig varför jag är "helt röd i ögat !?" haha och mitt svar blir alltid : jag skulle dunka och när jag hängde i korgen så slog jag mitt knä i  ögat så jag tappade gräppet och när jag kom ner hade mitt öga blivit rött ! haha , och vet ni hur många som har gått på den ? hahah EN ! och det var rattmuff ! han är typ dubbelt så lång som mig ( känns iaf som det) a och "han kan inte dunka men det kan jag " xd hahah ! a men iaf , jag vet inte vad som hände med mitt öga , en dag när jag skulle sminka mig och sen skulle jag träna , efter träningen visade sandra werner mig att jag hade "något rött i ögat " haha sen blev det bara värre och lite värre men nu blir det bara bättre :) haha kyss johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0