morgon

 
jag vaknade typ nyss för jag gick och kl mig typ 3 inatt elr senare ? haha egentligen var jag typ sjukt trött men men . idag vill jag inte göra någonting faktiskt , jag vill bara vara inne på datorn typ och möblera om mitt rum . bara så alla vet : typ för 2 ½ år sedan "var min dröm " elr kanske inte dröm men jag hade typ alltid velat ha ett sådant rum som jag har nu , mitt rum har alla färger ! rosa , röd , gul , orange , grön , blå , a typ , just nu hatar jag mitt rum , usch , ni ska få bilder sen jag lovar ;)  haha ! men på tisdag elr onsdag ska jag typ träffa karro tror jag , och alla saker jag sk a hinna med innan skolan oxå , puss jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0