rubrik ?

i morgon ville jag träffa sandra eklund och så , eftersom jag inte har träffat henne på hela sommarlovet mensen loggade hon en på msn och då skulle hon åka till stan :( bajskorv ! aja men sen på torsdag börjar vi typ liiite senare och då ska hon typ gå till mig och så ska vi ta bussen tillsammans till skolan höhö , men som sagt så vill jag bara att skolan ska börja , det är bara några dagar kvar så det spelar ju ingen roll , men iallafall så i morgon blev det ju andra planer och i stället så tänkte jag åka till täby och träffa tona och linn . sen på onsdag ska jag åka till täby igen och då ska jag träffa karro + att jag ska köpa lite grejer innan skolan , typ kläder och så . oj ! gud vad tråkigt inlägg .. bara berättar om vad som händer i morgon , höhö och inga bilder  aja ,, / JJOJJO

Kommentarer
Postat av: karro

måste vi åka till täbban ?... <3

2009-08-18 @ 17:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0