skalbagge elr .. ?

usch ett äckligt kryp kom in och började krpa på väggen och sen ba försvann den ! haha precis som nattfjärillen som kom in i mitt rum och började krypa på sandras täcke typ krälade som om den var drogad elr något ! usch a iaf så tänkte jag och sandra att vi var tvugna att sova så jag kröp ner i min säng och precis då ser man att det kommer mot oss ! fan vad jag skrek och mamma fick damp på oss och vi ville inte sova i mirr rum så vi gick och la oss ute i hallen på golvet .. blä nu är det en skalbagge + att sandra bor i en lägenhet och vi kan inte skrika . haha när jag var på fejan med karro förra året kom en jätte stor nattfjärill i min mun ! och det var kolsvart så jag fick panik och ba : karro !!! TÄND LAMPAN NU ! . händer bara mig .. aja ska snart lägga mig .. avslutar inlägget med en bild på amanda , så sjukt söt

bye . jojjo

Kommentarer
Postat av: emma

amanda pettersson , föralltid

2009-08-07 @ 02:24:29
Postat av: hanna

amanda du är sööötast

2009-08-07 @ 02:25:42
Postat av: Anonym

amanda :D

2009-08-07 @ 16:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0