svar på frågestund

anonym om frågestund :
hur lång är du ?
hur mkt väger du ?
vilken bhstorlek ?
SVAR: jag är lite mer än 159 cm lång , och jag vet faktiskt  inte hur mycket jag väger .. jag har strl 75A i mina bh:ar

Anonym om frågestund :
har du färgat håret rött ? :O
SVAR: nej det har jag inte men i min  hårfärg som jag färgade för en stund sen har lite rött i sig + att jag rediskerar mina bilder så ibland ser det ut som att jag har rött hår

Anonym :P om frågestund :
Varför skriver aldrig den andra tjejen ?? har hon hoppat av den eller ??
SVAR: nej swajt har inte hoppat av bloggen , swajt har varit borta i kroatsien och spanien hela sommarlovet och jag kan skriva ganska många inlägg varje dag .. då kan det märkas lite mer kanske ?


ronja ([email protected]) om frågestund :
vad tror du händer om man får upp en bil i ljusets hastighet och så tänder man lyktorna ?
SVAR: eh förlåt men jag fattade inte frågan faktikt ..

swajt om frågestund ! :
vilka bloggar brukar du läsa ? :) <3
SVAR: jag brukar läsa många bloggar , mina kompisars bloggar osv , men te.x spill.blogg.se , blondofssweden.blogg.se , ttona.blogg.se , lyles.blogg.se , fannyochbecca.blogg.se osv .

antonia om frågestund ! :
när skaffade ni er blogg ?
den är jätte fin :)
SVAR: vi skaffade bloggen i maj någon gång i skolan . tack ! <3

Anonym om frågestund :
jojjo.- är du adopterad? vad är det för aktiviteter du går på ? vilka är dina bästakompisar ? syskon ? djur ?
sandra .- går du på någon sport ? vilka är dina bästakompisar ?och har du några syskon ? djur ?
SVAR: nej jag är inte adopterad , min mamma kommer från sydkorea men hon hade ingen koreans pappa så jag är faktiskt bara 25% koreansk . jag spelar basket , och på idrottsinrikting i skolan , min allra bästakompis heter karro och vi har känt varandara i 12 år , sen har jag sandra ´swajt , klara , julia och bea , linnea ,

anonym om .. :
johanna, är det någon av dinna kompisar du är irreteradpå just nu eller inte gillar så mkt? :/
SVAR: nej jag är inte irreterad på någon av mina kompisar ,

fråga om ändrade planer.. :
när började ni blogga ?
varför började ni blogga ?
vem har fixat eran header ?
varför har ni bloggen tillsammans ?
SVAR: vi började blogga i maj någon gång i skolan , jag och swajt ville ha en blogg så vi började , det är jag som har fixat headern , vi vet ejvarför vi har bloggen tillsammans , kanske roligare så ..

OM FRÅGESTUND om morgon :

vilka är dina 3 bästavänner ???

karro , swajt sandra tror jag nog

Anonym om 00.00 :
jag har enfråga till först dig Jojjo : vad gillar du för musik ? favorit affär ?jag har hört att su går på tyska ... ? i så fall ...  är det verkligen kul ?
Sandra : hur länge har du och Jojjo känt varandra ??
SVAR: jag gillar sofijah låtar .. om ni hört dom ? jag lyssnar annars påthe voice . jag har ingen favorit äffär men jag handlar mest på H&M . jaa ! jag går på tyska , nja det är inte så kul för attt jag typ inte känner någon där men ...
och sandras fråga kan jag faktiskt svara på : jag och swajt har känt varandrra i lite mer än ett år nu .

ha det var typ allt . / kram J


Kommentarer
Postat av: karro

Hej, visste inte att du hade 75a trodde du hade 65,70 a ? :) har lite 75a bhar som är försmå om du vill ha? <3

2009-08-22 @ 17:23:26
URL: http://blondofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0