tack mamma

yees ! tack ! nu säger mamma att  vi ska hämta mitt pass och sen ska hon skjussa mig till träningen ! gud vill inte åka buss men min bigga väska ! lite pinsamt och jag är så sjukt trött , kan somna när som helst , ajuste , dom flesta som löäser våran blogg kanske visst eatt jag har lite problem med mina knän .. elr inte problem men jag har så sjukt ont när jag springer , men när jags spelar basket och så tejpar jag knäna men det gör ändå ont , så nu har mamma köpt ettt riktigt knäskydd och idag på idrotten hade jag inte tejpat knäna så såklart fick jag så jätte jätte jätte ont ! , jag vet nite om det dära knäskyddet elr vad det heter , jag undrar om det funkar ! usch .. aja i morgon åker vi !!! men nu måste jag göra i ordningmig , mamma kmr om typ 10 minuter , hejdå alla söta / jojjo


a jag har på mig mina träningkläder om ni undrar mitt "vackra linne" haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0