usch hataa !!


nu äter jag och har precis duchat , träningen slutade klockan 21 . jag och swajt tog bussen till skolan , vi kom typ en halv timme tidigt .. a och så fick vi vårat schema !!!! jag hatar mitt schema !!! hur kan dom ?! när alla slutar typ 14 slutar JAG 16 och när jag har håltimme har dom lunch !!!!! när jag har sovmorgon har alla andra språklektion !!! asså usch "/ men idag slutade vi typ 11 , jag och swajt åkte till täby och fikade där , sen handlade vi kösnaglar ,sen åkte vi hem och hämtade frida från dagis och sen fick jag damp på frida a sen kom pappa hem och då åkte typ swajt hem .. och i morgon ska vi spela brännboll !!! jippi -.- .. ! a men nu ska jag gå ner och fixa i ordning mig , skriver mer sen <3 puss jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0