vill hem !

a nu sitter jag framför morfars dator och väntar på att mamma ska komma så att jag kan åka hem och träffa sandra werner ! mormor vann 100000 kr .. yey .. a så nu sitter alla där nere och "firar" -.- . jag kom ju hem från åland på söndagen och så åkte jag direkt till lanstället och nu är jag hemma itäby . måste åka till täby och handla saker till lägret , jag måste verkligen ha bilder från fejan och åland men typ alla bilder är på karros kamera .. höhö kom på nu att jag glömde säga hejdå till klara när jag skulle åka "/ och nu kommer jag inte se henne på ett hjelt år typ , eller vi ska typ träffas då och då men ändå :)  jag berättar mer och fejan och åland senare när jag har tid och har mera bilder att lägga ut , vi skulle åka från fejan klockan 14 idag så jag trodde jag skulle hinna med lite mera saker eftersom det var sista dagen på fejan , men då kom mamma och väckte mig klockan 10 och ba vi ska åka nu !! så nu vill jag bara hem till mitt rum och datorn och ladda upp massor med bilder . just nu finns det inge mer och skriva om . // johannna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0