bad

nu har jag precis gått från maria och nu sitter jag hemma hos lovisa och vi har badat idag fast det var iskallt . asså jag blir as irreterad på alla som har blogg och inte vet vad dom ska skriva och ba skriver om vädret . typ ba a idag vaknade jag 11 och såg att det var as soligt och sen blev det regn och sen kollade jag på klockan och då hade den blivit 11:32 och då märkte jag också att det hade börjat snöa så jag sprang såklart och sattte på min overall och sövlar OM det skulle regna och då sprang jag ut för jag ville göra en snöängel men då hade solen kommit fram igen . och så var det igår fast ... och bla bla jag menar , vem vill läsa ett as långt inlägg när man bara skriver om hur vädret har varit den senate veckan . så intressant ..

puss jojjo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0