hatar att spy ..

usch hejsan ! , det värsta som finns är att spy och det hände mig två gånger igår kväll .. jag vet inte varför det är helt sjukt men man kan väll inte få magsjukan när det är sommar ju ? eller man kan säkert det men det är ju ganska ovanligt då .. så då måste det vara något som jag hade ätit .. men jag hade typ inte ätit något igår , bara pyttipanna , äpple , glass och spagetti med kötfärssås , aja helt sjukt var det iallafall , skiit hemskt var det ! jag kunde inte prata , sitta eller ligga ner jag var tvungen att gå ute . jag hade magont som gjorde sjukt ont och min mage var helt  hårt .. haha och idag ska vi åka ut till mitt landställe -.- egentligen vill jag inte det för då måste jag stanna hela nästa vecka och kanske längre , men det är as kul ute på mitt landställe men nästa vecka hade jag bestämt att jag skulle träffa as många och nu blir det inte av .. a jag vet nu tänker ni säkert : varför betämmer hon att hon ska träffa många om hon vet att hon ska vara borta då .. men jag visste faktiskt inte det .. jag och sandra träffade några och så kom vi hem sent och då fick min mamma damp på mig och så sa hon att jag var tvungen att åka ut till fejan för att jag inte ska vara ute och träffa folk på kvällarna och komma hem sent -.- aja men nästa vecka ska jag hyra kniner också så det blir ju kul ..... det här blir nog sista inlägget för sen kommer jag inte vara hemma och kunna skriva på .. a jag vet inte hur länge men jag kanske kan ta med mig min laptop och låna marias internett men vi får se .. puss och kram / jojjo

jag bjuder på en gammal bild

Kommentarer
Postat av: saandro (:

saknar dej... kom hem! <333 ;D

2009-07-06 @ 15:14:32
URL: http://spill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0