13 år

hej blooooooooooooooooooooooggen .
måste städa -.- gästerna ska kanske komma runt 17 tiden ? , haha vet ej , aja .. vaknade klockan 5:55 av att mamma , pappa och oscar grattade . sen åkte jag till skolan och träffade sandra vid idrotten , fick ett as gulligt kort och en jätte fin hjärtformad nurk med mycket godis i ! , sen fick jag en tröja av swajt och en parym , örhängen och en ansiktsmask av malin . resten ska jag få den 13 juni . haha sen på svenskan små bråkade jag anton och wilhelm lite och då sa jag att dom skulle vara snälla mot mig eftersom jag fyller år .. ah och då skulle såklart hela klassen sjunga för mig och fy fan vad pinsamt det var .. längtar till i morgon . puss ses från jojjo  ♥


jag älskar sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0