barnvakt

tjaaaa . nu sitter jag i mitt rum och har väldigt tråkigt , försöker ladda ner en grej men det är ganska dyrt men ..  idag var det förta dagen på hela veckan som jag skulle passa frida och det var sjukt jobbigt , asså första dagen .. hahah blkäää aja hoppas att jag klarar hela veckan .. i morgon ska jag upp vid 8 och passa frida , sen vid lunch typ ska jag träffa sandra elr hon kommer typ hit och så ska jag och hon och frida iväg någnstans typ . mamma köpte en mus till min laptp det behövdes verkligen eftersom min mus som var fast på min laptop dampade typ loss höhö . aja när mamma och pappa kommer hem och det är typ kanske om en halvtimme ?  då ska jag gå ut och träna lite skott .  sen efter det ska jag ta en dusch och sen ska jag gå och lägga mig tidigt eftersom jag måste gå upp sjukt tidigt .. nästa vecka kanske jag åker ot till landet med mamma om hon har fått sitt sommarlov än , det vet jag inte höhö aja då ska jag iaf åka med maria , julia , lovisa och klara och hyra kaniner :D yeey skiiita kul ! men om mamma inte har fått sitt sommarlov då kanske jag inte kan vara med och hyra kaniner -.- aja vi ses i morgn kanske om jag har tid


puss johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0