godnatt ♥

nu ska jag snart gå och lägga mig för att i morgon ska vi upp tidigt och skjussa Oscar . och jag måste fälja med för att efter det ska vi till fejan ! yees . kommer sakna många men swajt saknar jag redan och karro saknar jag men kommer se henne snart . tona kommer jag sakna enormt , amanda kommer jag sakna för jag kommer inte kunna skriva till henne på ett tag . sandra werner kommer jag väll också sakna . . haha vill bara påpeka att jag hade en underbar dag idag . och i morgon kommer jag träffa julia som jag inte sett på jätte länge det är verkligen sjukt , vi är bästavänner men har inte sett henne på kanske ett år ? . haha aja måste sova nu även fast jag inte är trött . puss jojjo

bjuder på en bild med ludvig 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0