GRATTIS JOHANNA !

hejhej ! kom hem från skolan klockan halv 3, jag cyklade i regnet -.- men när jag kom hem drack jag varm oboy . becka började chatta med mej på msn och sa att axel och hon inte är ihop lägre .. johanna fyller 13 år idag :) jag gav henne en orange tjöja från H&M, hoppas att hon blev nöjd med den. mamma blev jätte orolig för melvin hade fått något i halsen så han kunde knapt andas. men det gick över nån minut efter .. mamma och matte ska åka på bruce springstil, dom kommer typ hem klockan 12 ikväll så jag och maria ska passa melvin :)jag fick välja middag . det blev tacos såklart :D haha xd längtar tills imorrn <3´ ses senare, pussar swajt

 
gattis bästavän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0