hatar cykla

hej alla . måste lägga mig snart för i morgn ska jag gå upp vid 8 tiden och passa frida palla .. men måste det i en vecka nu ! höhö . idag skulle jag oscar , angelica och sandra cykla till rösjö . men först var vi tvugna att cykla till angelica och hämta hennes saker och sen  cyklade vi till rösjö men då kom det två brandbilar och vi ba eh okej , men så frågade vi en brandman var det var och han ba a det var någonj som ringde och sa att dom såg typ eld och när dom gick ner såsåg dom att det var typ bara lite små eldsvågor typ , höhö   a såklart  så skulle vi cykla hem och jag hatar verklugen att cykla men jag fick sjkuss ..men typ jätte många krökade där nere så vi ba ne vi går inte ner .  . men aja ska lägga mig snart höhö aja palla seriöst

puss jojjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är frida?

2009-06-30 @ 00:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0