täby c

hej bloggen . sitter hemma nu kom presic hem från täbban har varit där med mini och malle, har köpt födelsdagspresent till johanna. hoppas hon blir nöjd med den, kunde inte köpa jeansleggings för stoleken var typ slut, har varit en helt vanlig onsdag, åkte till täbban igår med malle mini och jojjo. träffade anna älskling, jag saknar henne sjukt. och några fler .. malle och mini skulle typ åka dit igen imorrn :) men köpte en svart klänning på HM. jag tänkte köpa en vit sommartjröja men mamma sa att den bara fanns i stora stoleka, mamma och jag gick till brothers och skulle köpa en skjorta till mattias. men den var oxå slut. har köpt en jätte fin vit klänning till bröllopet till kroatsien . kan inte vara med på skolaavslutningen för ska åka till kroatsien och vara där i ungefär en och en halv månad. och båten går typ klockan 9 på kvällen i treleborg längst ner i sverige. två dagar efter vi kommer hem från kroatsien ska jag till spanien med pappa och richard. och efter sommaren i augusti ska vi flytta med pappa :D ska typ bara vara hemma i en vecka i sommaren hoppas att johanna kan göra något den veckan, eller nån annan om inte hon kan ! det gick jätte bra på so provet idag  :) längtar tilöl på fredag , johanna och jag ska åka och kolla på malles fotbollsträning, för johannas älskling är där xd men ska göra engelska läxa nu. ses senare, swajt

Kommentarer
Postat av: johanna

haha melvin så söt :) <3

2009-06-03 @ 18:48:05
Postat av: malin lindqvist

ihih jag tog bilden :) <333

2009-06-03 @ 20:52:57
URL: http://minimalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0