hos malle

hej bloggen , sitter hemma hos malle . det regnnar ute :/ malle ringde mej tidigt imorse. för vi skulle göra nån samla ihop pengar grej till hugernöden i andra länder ^^ vi steckte typ 100 pannkakor hemma hos mej, och fick typ 150 krioner och dammsöghemma hos malin och fick 150 kronor. ska åka tilol skmolan och nlämna pengarna runt 2 tiden, vi ska träffa johanna och minora där och vänta på några andra .. malin och jag skulle åkt till täbban men vi ska göra det imorrn. för vi ska köpa födelsedags present till johanna, och ja ska köpa leggingsjeans , några linnen och korta shots till mig :) gick bra på matteprovet i måndags .. vi har so prov på onsdag, behöver inte träna till det för jag kan redan alla länder och huvudstäder i euoropa xd men nu ska malle och jag äta glass. med malin. puss swajt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0