jag saknar dig redan

sandra eklund gumman vi har seriöst roligast tillsammans , du och karoline är dom enda jag kan lita på på riktigt , du är en av det finaste jag har och det vet du . vi skämtar jämt och det är det bästa jag vet .  för du är helt perfekt , sandra eklund <3 johanna hellgren så kommer det alltid att vara vad som än händer , men ett helt sommarlov utan sin allra bästavän det funkar inte , för jag klarar mig inte utan dig , egentligen klarar jag inte en dag utan dig men jag försöker verkligen . tio veckor .. gud vad jag kommer sakna dig för du betyder ju verkligen allt för mig och det måste du förstå , du är verkligen allt och jag kan göra allt för mig för att jag vet att du kan göra allt för mig , gumman jag kommer sakna dig mest av allt för du är ju min bästavän och jag älskar dig på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0