saknar dig sandra eklund

haha hejsan alla . jag vill åka ut till fejan asså verkligen jag vill verkligen ut ! min sommar är när truls är ute på fejan och han kommer ut i morgon jippi ! men måste hyra kaniner också .. aja idag ska jag bada igen med sandra och vi ska handla lite saker på ica innan vi åker och badar . ajuste kunde inte träffa karro hon skulle inte hinna "/ och jag fick ett sms när jag var ute på fejan av sandra eklund som nu är i kroatsien och har varit är ganska länge och hon sa att cafet när dom skulle ha internet var stängt för att dom skulle bygga något annat där .. BAJS .  aja ska fixa i ordning mig innan sandra kommmer .

 bilder från igår puss johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0