ledig

måste träna på so prov som jag har i morgon , seriöst har typ inte tränat någontinig ! aja ... idag ska jag till skolan vid 14 tiden och lämna in  pengar . där ska jag träffa minora och kanske malin och swajt . men kan nog inte vara så jätte länge med varandra för jag måste ju träna -.-  , haha , och sen fyller jag ju år på torsdag (a) haha as roligt ! , och nu vet jag också vad jag ska ha på mig på avslutningen ! jag ska få låna en jätte söt klänning av karro som är rosa fråm h&m , och sen ska jag ha söta ballerina skor och några söta smycken , ni får säkert se en bild senare när jag har fått dag på klänningen hemma hos karro ,  . ajuste , tv funkar typ inte fter den dära irriga strömavbrottet . den är helt suddig , så jag får nog vara inne på datorn istället , men det göt inget ;) men ska plugga nu . ses i kväll kanske .
 
kram johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0