lite om mig

detta kanske ni inte visste om mig ..
jag heter johanna men det tror jag att dom flesta visste , jag kallas för jojjo men älskar när folk kallas mig för hanna . har en bästakompis som heter karoline och vi har känt varandra i 12 år . jag har många vänner och ofta saknar jag dom flesta . som nu saknar jag sandra eklund som jag inte kommer se på 10 veckor . min familj betsår av en mamma och en pappa , en storebror och en lillasyster . jag hatar när mamma är sur och när pappa aldrig fattar . jag älskar att umgås med kompisar , jag gillar att vara ute på kvällarna och bara prata med kompisar . men jag hatar när man kommer hem sent , som igår när jag gick o la mig 3:40 . jag pratat hellre med kompisar än familjen för oftast är det kompisarna som fattar mest . jag älskar att shoppa men oftast blir det inte så mycket shopping , men jag älskar att få nya kläder och så . jag sminkar mig varje dag när det är skola , annars klarar jag inte av att gå i skolan . jag hatar engelska och matte . men matte är ganske okej . jag går på tyska ! usch inte alls kul men en pytte liten del av min släckt bor där så man känner sig lixom tvungen .. jag spelar basket och det har jag gjort ganska länge . jag tycker att matcherna är roliga men träningarna kan ibland vara mindre roligt . jag älskar att ta kort och rediskera bilder .jag sover hellre i soffan i vardags rummet än i min egna lilla säng . jag dricker inte men jag älskar red bull . jag gillar inte fötter och inte tår . jag har bacillskräck och hatar spyor . playahead är ett måste . jag har bytt namn på playahead tre gånger , först hette jag jojjo31 as skammigt , sen hette jag smakad typ ännu mer skammigare och sen hette jag hysterisk som jag fick av geisha och nu heter jag attackera .  jag har en mamma som kommer från sydkorea men hon hade en pappa som inte var korean . så min mamma är halv korean . min storebror ser mycket mer svensk ut än vad jag gör och utan smink är mina ögon jätte små . vänner älskar jag speciellt amanda som betyder sjukt . jag har slingat håret i blonda slingor och etfer en stund blev slingorna jätte utslitna och jag färgade tillbaka min hårfärg . jag är inne på datorn nästan varje dag för att jag ganska beroende . jag kan äta hur mycket glass jag kan . min favorit glass är ben & jerry . mobilen ska vara i handen hela tiden annars känns det tomt , så är det också men handväskan , den ska vara på axeln . jag älskar att smsa men hatar när ingen svarar .  har varit ihop många gånger men det räknas inte för då var man så liten och var bara i hop en dag . jag gillar killar med lagom långt hår och mycket vax. jag själv använder gelé och hårspray . jag kan sluta bita på naglarna när jag vill . jag har haft två dvärghamstrar i två burar . jag har fem hål i öronen och de första tog jag i 2:an . ja det här kanske ni inte visste puss jojjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

nääästan allt visste jag (: (;

älskar dej <333

2009-06-18 @ 19:54:13
Postat av: av saandra

2009-06-18 @ 19:55:25
Postat av: tona

jag visste allt :D

förutom att du gick och la dej 3:40 igår xd

2009-06-18 @ 21:49:46
URL: http://ttoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0