morfar räddade min dag :)

kom precis hem från rösjö . vi åkte till rösjö vid 15 kanske för att vi åkte halv tre men sen såg vi att min cykel var trasig och då ringde jag mamma och pappa och sa det och dom brydde sig inte .. så då fick jag damp då dom , elr jag blev arg iaf . så frågade pappa mig när jag skulle hämta frida , just det ! jag skulle ju hämta frida i dag runt 16 så då var lixom hela dagen förstörd för jag måste ju passa henne efter och så .. men då ringde jag mormor och morfar och dom kunde byta dag med mig ! TACK , morfar räddade min dag ! . haha så då skjussade sandra mig på hennes cykel och så åkte vi och köpte glass och sen cyklade vi direkt till rösjön .  i början var det as många där , felicia , rebecka , lovisa b , lovisa g , sandra f , ellen , och några andra . haha men sen började typ alla gå hem och då började vi typ bada . haha . karro ska ringa mig runt 21 idag typ och så kanske jag hinner träffa henne i morgon . finns inget mer och säga .. puss och kram / jojjo
        
bilderna från igår som jag lovade att sätta in


Kommentarer
Postat av: saandro (:

haha , va fina vi är (; <3

2009-06-24 @ 21:19:20
URL: http://spill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0