natti

nu ska snart jag och sandra w sova . är ganska trött men har ganska mycket magont så det kommer typ inte gå .. klockan är ganska mycket och vi måste vakna tidigt om vi ska träffa några i morgon ! .   idag var jag hemma och var inne på datorn typ tills 16 sen kom sandra w till mig och då solade vi och åt glass . sen hade vi vattenkrig det brukar jag inte gilla men det var faktiskt kul ! hahaha sen sprang vi i vattenspridaren och det var iskallt men as roligt . haha efter det var vi tvugna att spela lite basket , och sen "duschade" vi genom att åka till ängsholmsbadet vid 23 tiden och så doppade vi oss där några gånger och sen åkte vi hem . jag måste verkligen köpa en till bikini och jag hoppas jag har tid någon gång i veckan ., vill ha någon som är svart kanske .. ? aja men ska sova ..

..ni får några bilder när vi springer i vattenspridaren i morgon för nu orkar jag inte puss jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0