onsdag

heeeej alla söta läsare .  idag hade vi engelska på morgonen och sen so och sen  svenska . , vi fick sluta tidigare på svenskan och då gick alla och åt , eller nästan alla iallafall .. aja sen gick vi och städade skåpen , då var klockan typ 11 och efter det slutade vi ! haha yeey , aja kom hem typ vid 12 för att jag var tvungen att vänta på zandor , eller jag var inte tvungen men jag ville att han skulle åka buss med mig för att hjälpa mig att bära mina påsar xd haha jag hade tre påsar och min handväska -.- , på lördag skulle jag ha min lilla tjejmiddag men typ ingeeen kunde komma så den blir nog flyttad till augusti :) haha !  nu är jag ganska glad för att allt är verkligen fixat inför avslutingen , och mamma fixade min msn igår så nu funkar det ! puss älskar er jojjo'
      




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0