pigg..

..är det någon som är lika pigg som jag är nu ? . i morgon är det midsommar och jag ska inte vara hemma . tack ! aja , mamma fick damp på mig igår . jag kom hem ganska sent och hade druckit massor med redbull så jag kunde såklart inte sova , somnade 3:40 och vaknade av att sandra werner ringde mig typ 11:30 . igår när mamma och pappa sa att jag var tvungen att sov avar klocken runt 01 kanske ? aja då  gick jag ner och la mig ner i min säng , det är jätte stökigt och det är det ganska ofta så jag brukar inte vilja sova där men mamma hade damp på mig och pappa hade damp på mig för att jag hade damp på mamma och oscar hade damp på mig för att jag försökte sova i en soffa som oscar skulle sitta i och chatta och jag ville inte sova där uppe i soffan för att jag trodde att mamma skulle bli ännu argare på mig . så jag kröp ner i min egna säng och började chatta med tona och var inne och rediskerade lite bilder till playahead . och när klockan var runt 02 hörde jag oscar gå upp och hämta chips så jag följe efter och då sa han att han skulle titta på film så jag passade på att hitta på något eftersom jag var så  himla pigg . och jag somnade under filmen och vaknade av att oscar stängde av tv:en och jag gick till min säng och jag var jätte trött . men helt plötsligt blev jag jätte pigg och kunde verkligen inte sova , och så började jag höra fåglarna pipa och mitt rum var jätte ljust , JIPPI . höhö . så jag bestämde mig för att gå upp till soffan i vardagsrummet iallafall och då såg jag att klockan var 3:40 och jag somnade ganska snabbt då . haha . a intressant att veta hur jag somnade igår men hade inget annat att skriva :) ajuste såg robin i täby idag :D haha godnatt jojjjo
tråkigt inlägg utan bild men ni får en underbar låt som påminner om min bästavän..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är din bästavän ?

2009-06-19 @ 01:22:35
Postat av: Anonym

robin dahl ?

2009-06-20 @ 19:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0