skiit konstig gubbe

nu sitter jag framför datorn , har gjort mig klart , tagit bort allt smink och duschat . badade idag med sandra och det var jätte härligt , elr jag badade inte så mkt jag solade typ bara ch drack cola ! höhö . det var as varmt usch det för typ för varmt , haha inte ofta jag säger det men .. :) haha det var jätte kul , elr läskigt .. jag och sandra skulle cykla hem elr sandra cyklade och hon sjkussade mig men sen blev det uppförbacke och jag hoppade av och gick bredvis sandra med cykeln och jag smsade så jag såg inte var jag gick och så kom en gubbe med en cykel som jag inte såg eftersom jag gick och smsade och precis han åkte förbi mig så ba : HALLLLLLLÅÅÅÅÅ ?! jag blev skiiit rädd först ba : e en cp skadad gubbe ? sen ba : oj jag gick typ i vägen när han åkte förbi .. och sen ba ?: eh kunde inte han plinga på sin lilla plinga typ 5 meter innan elr om han inte hade en pliga som han typ inte hade så kunde han väl säga typ ursäkta typ 2 meter innan elr något , inte ba köra världens fart och precis när han åkte förbi mig så ba : HALLLLÅÅÅÅ ?! asså fatta hur rädd man blir .. aja finns inge mer och skriva typ ? haha i morgon ska jag träffa några som vi gjorde idag sandra ? ;) hoho  puss jojjo

Kommentarer
Postat av: saaaaaaandra (:

hahahahha han va jävla cp gubbe ?

hihi visst hade vi det mysigt på bryggan igår vah ?

eller hur jojjo ? ;) <33

2009-06-26 @ 12:20:02
URL: http://spill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0