skolan

hej sötnosar ! sitter i datasaloen i skolan bredvid richard & theo. packade typ hela min garderob till kroatsien igår kväll xd hade matte som sista lektion, vi fick tillbaka våra matte prov, jag fick 10/25 haha xd smäst. william leo och jag fick dåligast, tilda fick typ 11 och matilda 12 , vi fyra är sämst ! kollade klart på en as dålig film som vi har kollat på SO:n , typ en teckad film :S haha xd johanna och sandra har idrott nu, men jag har slutat :) johanna och jag bråkade med en kompis igår xd förlåt för det . våran sista ''normala'' dag xd imorrn på engelskan har vi picknik. vi går halvdag imorrn och på torsdag har vi klassensdag. och på fredag har vi avslutning och då ska jag åka till kroatsien så jag kommer typ inte blogga på hela sommarlovet, kommer vara i kroatsien och spanien hela lovet :s kommer inte vara med pappa på 2 månader kommer sakna han jätte mycket, men men .. skulle igentligen åka till täbban och träffa amanda pettersson och kanske skulle hon ha med en kompis, men det funkade inte eftersom johanna har idrott och jag ska passa melvin klockan halv 5 och johanna skulle passa frida klockan 5 , så vi får ta det någon annan gång :) ska gå hem nu ..ville bara
 säga att jag älskar dej johanna hellgren mest.  / swajt

    

Kommentarer
Postat av: karro bark

asså blev du sur för att du inte fick låna mina skor ? för liksom du ska ju låna min klänning ...

2009-06-09 @ 17:27:21
Postat av: jojjo

vad har du fått det ifrån ?

2009-06-09 @ 18:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0