trött

hej bloggen

nu sitter jag framför datorn är jätte trött , idag fick jag tillbaka mattprovet fick 16/25 lite pinsamt men .. haha . jag trodde typ attt jag skulle få 12 eller något , så fick jag höra att malin fick 18 , då fick jag panik och så ba : 16 , haah xd aja nu har mamma köpt nylonstrumbyxor till mig , yes ! jag behövde verkligen nya , jag har några som är jätte bruna (a) haha jag ba eh måste nog köpa nya , och det skulle jag göra idag med swajt och amanda med det blidde inte så -.- , jag var tvungen att passa frida!!!! swajt ba jag är tvungen att passa melvin kan inte vi passa tillsammans haha ! aja i morgon är det typ sista dagen , asså vi ska typ bara städa ch sen på torsdag ska vi ha typ klassensdag och på fredag är det avslutning ! yey .. mamma ska hinna klippa mitt hår och lite mer .. idag var det typ as regningt på morgonen jag som hade hoppats på en solig dag -.- .., jag har inte fixat smycken tills på avslutningen aja får se hur det blir .. haha ! puss jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0