trött

hejsan . vaknade typ nyss ..hann inte skriva igår men var så upptagen med en grej ..  men igår hade jag inget klassråd eller no . så vi slutade jätte tidigt , men jag malle och swajt tog bussen till täby c , där träffade vi sara ,elle och carro . sen gick jag , malle och swajt till åva gräsplanen och där träffade vi alexander , david och jacob . då var typ klockan halv fyra eller så var den halv fem ? haha minns inte men så skulle malles träning börja halv sex . och då spelade vi fotboll med alex , david och jacob , men sen blev det as kallt och vi satte oss i ett "bås" och malles träning skulle typ börja så hon sprang och bytte om med dom andra tjejerna , då sprutade jacob killparfym i min nacke ! , aja , när malles träning skulle börja så frös vi as myclet och vi gick därifrån xd hahahah ! då ringde vi swajts pappa som skulle skjussa oss hem , då gick vi en stund i täby c och väntade , då mötte jag yasmin och yara . sen åkte vi hem och när jag kom hem fräffade jag karro en stund , men vi bara pratade i typ 40 minuter och sen gick hon hem . kan inte lägga ut några bilder eftersom på min dator har jag inga bilder .. hahah ! älskar er / jojjjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0