/ johanna

haha kommer ni ihåg en av det förta inläggen jag skrev.. när jag skrev oom mina kompisar .. tänkte faktiskt göra det igen :) mohaha.

karoline bark - jag börjar med dig eftersom jag har känt dig i nästan hela mitt liv . det är sjukt hur många minnen vi har. jag älskar dig gumman , du är alltid nummer ett för mig

sandra eklund -  du vet hur mycket jag älskar dig och just nu saknar jag bara dig för jag vet att vi inte kommer ses på et tag .. men du vet att jag skulle kunna göra allt för dig bästavän.

julia söderman - jag saknar dig lillasyster . jag älskar dig meeest !

amanda pettersson - gumman vi måste verkligen ses snart . ily

tona brunnberg - jag har saknat dig . ily gumman

sandra werner - våra minnen på fejan är helt sjuka ! saknar dom tiderna .

malin lindqvist - du är finast och är verkligen jätte glad att jag har dig

minora bristedt - lillasyster du betyder .

kristrin hamrefors - barndomsvän ily sjukt

Kommentarer
Postat av: minora

saknar dig srorasyster!! <33

2009-06-20 @ 21:27:49
URL: http://minimalt.blogg.se/
Postat av: Anonym

lindqvist*

hahaha , mis you sis

2009-06-21 @ 16:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0