utsmetat bajs ?

haha hej .
nu sitter jag och tittar på tv ,har sovmorgon i morgon as skönt ! , men det blir en as irre dag i morgon . slutar senare än alla andra .. aja efter skolan ska jag och swajt åka till täby c , ska träffa amanda , swajt ska köpa en klänning , haha det ska typ amanda med ^ aja . sista lektionen är idrott , gissa vad vi ska göra ? kubb .. jippi -.- hoppas det blir fint väder i morgon , pallar inte några kalla dagar , haha ! just det , berättade i förra inlägget att jag hade vita byxor på mig och att jag spillde typ en brun färg på de , å vad misslyckat dewt var , första lektionen -..- , haha oj cp gubbe jag gjorde xd aja , ska berätta en annan pinsam grej som hände mig idag . jag , malin , swajt och sandra gick ute , vi skulle till idrottshallen och då satt två nior, det var två tjejer , en tjej satt ner helt normalt , och den andra tjejen satt värsta sexställningen på henne , haha då råkade jag säga SEXSTÄLLNING jätte högt , haha då började vi skratta as mycket dom ba: hahhaah jätte kul ?! , det låter inte så pinsamt , det där med byxorna kanske var pinsammare för jag försökte torka bort det och då såg det ut som utsmetat bajs , .-.- aja ska kolla lite på tv och sen chatta klart på datorn och sen ska jag lägga mig . puss jag älskar swajt

/ jojjo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0