/johanna

hej alla söta .
igår hann jag inte skriva! , aja det var iallafall as kul ! jag och swajt åkte till täby c och träffade karro och anastasia , sen skulle anastasia dra och jag , karro och swajt köpte godis för 110 kr ! haha sen blev klockan typ 17 och vi åt lite på sandys och tog med maten till fontänen och sen gick vi till tibble och där var det verkligen öde , sen tog vi bussen hem till mig och hämtade saker tills kvällen och sen gick vi till karro och hämtade saker och sen gick vi hem till swajt , och då började vi bädda på studsmattan och då kom malin , vi bäddade med as många filtar , kuddar , sovsäckar och typ två madrasser , aja sen kom minora . , då åt vi godis och chiiips , sen badade vi i swajts bubbelbad sak (vet ej hur det stavas) aja haha hade verkligen jätte mysigt ! sen smsade vi med några och somnade under bar himmel , det var as roooligt , haha sen vaknade man ju såklart till en jätte sol som bränner , xd ... men frida fyller år idag och snart ska jag dra till karro och fira henne med titti , ska inte sova över som vi hade tänkt jag orkar inte det, men det kommer bli as roligt iallafall ! ,

      
 

ses senare puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0