mos

hej bloggen .
sitter hemma och passar frida .! är lite irreterad , vet ej varför . jag tror jag är irreterad på min komis just nu ,, aja ikväll ska jag dra till farmor och farfar , egentligen skulle jag och karro dra till täby c , men det blev inte av . solade idag och nu är jag jätte trött , igår hade jag det as roligt !, var hemma hos karro med titti , haha karros familj hade ätit en bit av min ben and jerry glass , haha  roligt , men vi gick en promenat en stund och sen kollade vi på film . sen skulle jag och titti hem . klockan var typ 23 då . aja funderar du ofta på att överge din kompis ? , det gör jag ofta , asså inte för att vara dum eller så . men när jag träffade henne var hon en helt annan person än nu . jag pratar ofta med zandor och han frågar alltid varför jag är med henne , det fattar jag inte heller . asså hon har ingen humor och fattar typ ingenting, hon glömmer allt man säger till henne , hon lyssnar aldrig när jag berättar något viktigt , hon ljuger som bara den och en period förstörde hon verkligen allt för mig . jag är typ och vill inte vara med henne . aja nu vaknade frida och vi måste göra oss i ordnig till farmor och farfar . hare bra /
jojjo


Kommentarer
Postat av: Anonym

pinsamt tog din glass xd

2009-05-31 @ 19:31:40
Postat av: Anonym

/karro

2009-05-31 @ 19:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0