karro ily

hej bloggen .. har saknat karoline seriöst jätte jätte mycket ! och idag kom hon til skarpäng ! men men vi skulle hitta på något i morgon men jag har baskettränig skit tidigt -.- kan inte sluta tänka på hur tura jag har att jag har henne . men men .. hah swajt betyder också så jävla mycket för mig ! , vet inte vad jag skulle göra utan henne . men vet faan inte varför jag skriver ett inlägg om detta , haha kanske inte så kul för er att läsa det men men . jag vill bara tacka  alla mina vänner som har stöttat mig i alla lägen ;)
karoline bark - vi har känt varandra i hela vårat liv nästan hon är lixom nummer ett och det kommer hon alltid att vara jag älskar henne seriöst mest av allt !
swajt eklund - även kallad bästavän har inte känt henne alls länge men hon betyder så otroligt , min andra halva .
minora bristedt - en underbar människa jag älskar dig mini !
rebecka garderyd - finns alltid där när man behöver henne , snecka du är en ängel!
sandra werner - roligaste minnerna tillsammans jag älskar dej muffins
malin lindqvist - en av de roligaste i världen ily
tilda nilsson - vi är typ aldrig med varandra men jag älskar henne sjukt !
linnea sundin -  tur att jag har dej bästavän .
julia söderman - sommar minnen som man aldrig glömmer . jag saknar dej

puss från jojjo


   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0