lördaaaaaag

hola .
hann inte skriva så mkt i går . jag och minora åkte till täby c och efter gick vi hem till minora , vi träffade rebecka och malin vid ellagård , sen gick vi till milsten och träffade witte och wilhelm efter det träffade vi oscar isak leo issa jacke jesper andreas och björn . sen behövde minora åka hem så jag rebecka och malin åkte hem till rebecka. efter en stund behövde jag åka hem -.- , aja roligt var det i allafall ! igår pratade jag en stund med karro i telefon och jag höll på att garva igäl mig , seriöst , haha sagas leggings sprack under deras dansuppvisning hahaah ! .
men idag har jag varit i tibble och jobbat , jag lovisa agnes och ellen åt lunch i täby c efter det jobbade vi mer -.- , sen gick jag och linnea till täby c och tog bussen hem . en ganska tråkig dag men aja . lägger ut några bilder sen .
puss från jojjo

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0