måndag -.-

heeeeeejsan .
nu har jag precis fixat en ny header , inteås fin men den andra funkade inte , när jag kom hem från skolan gick jag hem och lämnade sakerna , sen gick jag direkt till dagis och hämtade frida , karro & ruffa följde med . haha karro såg Gillis , en kille på fridas dagis , :D aja i skolan hade jag ont i huvudet och det blev mkt värre på basketträningen ... aja frida fyller år den 30 maj och då ska jag på en till tjejmiddag hemma hos karro , men då är det barra titti och jag . . . fyller år snart , om typ 1 ½ vecka , och vettefan vad jag önskar mig .. hahaha ! en laptop iallafall men sen vet jag inte , har typ alltid problem det det .. ska typ bara önska mig pengar ? i julas fick jag en tv av mormor och morfar , lovar att jag får en laptop av dom xd . haa men ska göra läxan nu , pallar inte skola i morgon -.- , aja ses puss från jojjo
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

as fiiiiiiiin header juuuuu :D

2009-05-26 @ 12:26:58
Postat av: sandra werner

va fin du är , jag älskar dej'

2009-05-26 @ 18:59:49
URL: http://spill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0