måndagkväll

hejsan. nu sitter jag framför tvn med mattes data xd. har varit hos läkaren skulle kolla min magkatar och min fot som johan stämpla :P. har skit ont i huvudet och mår illa. :/ sitter och äter cocosbollar med med richard fredrik elias samuel. har haft ont i huvudet i 2 dagar nu, och det går inte över :( . har sovmorgon imorrn börjar klockan 09.20. vet inte om jag ska cykla eller få sjuss.längtar till sommaren ska åkta till Kroatsien på avsutningen så vet inte om jag hinner vara med på den. för båten går längst ner i Sverige ( treleborg ) , jag ska vara där i en och en halv månad. efter det ska jag åka till Spanien med pappa och richard. <3 juste ska flytta i augusti :) men måste göra engelska läxa nu. hejdå bloggis !
/ swajten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0