mattant

tjena
sitter och gör läxan . pallar inte .. karro gick precis hem nu , vi sågs en stund efter skolan . eftersom hon "skulle ut med ruffa" kunde hon följa med och hämta frida . och sen gick vi till kiosken och köpte en glass , på vägen såg vi michael i ett fönster . haha as rolig! , wb fjortisfrilla och så tittade han ut genom fönster typ 3 gånger och sen kollade hennes storasyster ut och sen tittade han typ 10 gånger till och sen ba: vaad? :) . haha . roligt , sen lekte vi cp skadade för typ en bil :D haha minnnen . egentligen frågade jag minora idag och vi skulle hitta på något , men det är as jobbigt och passa frida när man är med någon som inte är van hur frida kan vara (; haha , karoline är iallafall van , haha . men karro såg gillis idag på dagis och hon ba: hej Gillis med utalet G och man utalar det med J . haha jätte roligt var det , gillis ba: freak!! och sprang iväg , okej det gjorde han inte men iaf . aja ni ser rubliken , mattant var jag idag . med filippa och malin , lite pinsamt men orka bry sig , men jag brydde mig lite ... , haha egentligen skulle vi bara ta ner stolarna i matsalen sen kom en surtant och ba: neeee ni ska diska tillls sista klassen har ätit klart ! , bajs henne . aja i morgon har jag basketträning med någon jätte läskig grej , blää , aja ses i morgon pusshej från jojjo


Kommentarer
Postat av: karro bark

haha föreställ dig gillis säga freak ! <333

längstar till imorn ! :D:DD:D

2009-05-28 @ 19:40:01
URL: http://litet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0