blogg igen

hejsan . som ni ser har jag och swajt skaffat blogg . den är inte riktigt klar än men ... sitter i skolan, har håltimme vi ska snart ha svenska . vi har precis haft hemkunskap och vi gjorde kolakakor med snecka. dom blev faktiskt ganska lyckade . ! vi hade lite små problem med våran andra blogg och det laggade ganska mycket när vi ville skapa en ny , haha . idag började vi 8:10 .  men i allafall , swajt ringde mig och frågade när jag skulle komma till skolan . jag kom till skolan kl 7:28 , men skolan hade inte öppnat . min mobil stängdes av och swajt kunde inte ringa mig ! haha fiasko . eftersom sandra werner var sjuk fick swajt skjuss av hennes låssaspappa . aja vi sluta .... kl 15:00 idag , världens tråkigaste dag..

pussar från swajt & jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0