onsdag

hej bloggen, har huvudärk ochmå illa som igår. har varit ungefär en lika tråkig dag som igår . bara att idag käns det som dagen är längre :/ saknar alla, speciéllt johanna. <3 skönt ingen skola imorrn och på fredag. skulle åkt till pappa idag men sebbe var sjuk så kommer dit imorrn istället, vet inte riktigt vad jag ska gör imorrn , hoppas att huvudvärken och det går över. på kvällen senare ringde jag malin som var med minora och johanna och frågade om vi skulle göra något, och det funkade så jag cyklade dit , egentligen fick jag inte eftersom jag var sjuk så jag smyg ut utan att mamma såg men richard gjorde .. men malin skulle ha gäster så jag mötte minora och johanna vid skolan. vi väntade på anton för han hade utvekligssamtal, men vi hade glömt tiden så han hade redan slutat :/ så vi kunde inte träffa han , efter anton skulle witte ha utvekligessamtalmen vi glömmde bort tiden där oxå. sen skulle fabi ha.och då hann vi men han ville vi inte vara med, sen skulle vi vart med anton och ludde kudde, men så skulle inte dem vara med varandra så då blev det iinte av. sen ringe vi witte och meurling, men dem skulle äta pizza då , men vi satte och titta på när dem åt xd vi förstöde typ deras kväll med familjen xd men sen spelade vi fotboll på gatan hemma hos witte. men sen skulle jag åka hem och äta middag eftersom jag har varit sjuk och så fick jag inte vara ute så länge, typ bara 2 eller 3 timmar. ska träffa dem imorrn oxå , men ska dra nu. lägger ut några bilder från idag. hejdå :)

               
pussar swajt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0