swajt malin mini

hola bloggen .
ska snart träna på so      -.-  efter skolan gick jag minora malin och swajt hem till minora , hämtade pengar och pratade , sen skulle minora till sin pappa och då lånade jag pengar av minora och sen åkte jag swajt malin till Q8 och köpte godis . sen satt vi på ängen och åt , haha sen började det att regna och swat & malin skulle äta så swajt visade mig vägen hem för jag visste inte var vi bar och sen när jag var hemma åt jag middag . min sladd som man kan ladda upp bilder från mobilen har laggat och har inte kunnat ladda upp bilder från helgren hemma hos karro så jag laddar upp lite nu .

         

ingen annan bra bild på swajt men aja

helgen:

       

puss och kram jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0