beatrice läs

 


beatrice älskling det går inte en dag utan dig i mina tankar , jag tänker på dig hela tiden - vad vi ska göra när vi ses snart igen , hur mycket jag kommer behärska mig för att inte bara skrika BEAA ! för jag saknar dig sjukt syster , vi måste ses snart igen skit att vi bor så långt ifrån varandra .. snart ska jag göra en redovisning på musiken , man ska ta med sig sin favoritlåt , berätta lite vad den handlar om .. jag ska ta våran låt ! du är det finaste jag vet . haha kommer verkligen skämmas eftersom ingen i min klass gillar typ sofijah låtar förutom några tjejer men alla killer kommer väll sucka .. men aja det är fan värt det . du är ju fan värt all älskling , jag gör allt för dig gumman , du och jag till döden (y) men vi måste ses snart för jag orkar inte vänta längre :( jag behöver dig . du är saknad min bea !

varje gång jag hör låten tänker jag på dig , det är ju trottsallt våran låt elr hur ? ;)
jag älskar dig på riktigt syster till döden / JOHANNA


Kommentarer
Postat av: din syster

johanna du gör mej så jävla tårögd , älskling jag vill tacka dej för allting , du betyder allting syster , johanna du är verkligen guldvärd , absolut värd det allra bästa som finns , jag vet seriöst inte hur jag ska kunna beskriva dej , syster jag kommer aldrig att lämna dej , vad som än händer , du är som min andra halva johanna , johanna hellgren jag vet att vi bor långt från varann men jag kommer att göra allting för att vi ska träffas oftare , syster till döden verkligen alltså , bea å johanna tillsammans är vi oslagbara jag lovar ! , jag kommer alltid att tänka på dej , varje sekund , minut , timmar å dagar , hela livet , kommer jag alltid att älska dej lika mycket , å mycket mycket mycket mycket mer , johanna jag vill att du ska vete att du är min bästavän å ingen kan absolut sära på oss ,, jag svär på allting , syster till döden verkligen <3

2009-10-09 @ 14:26:38
URL: http://fashionbybea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0