data nörd ?

hejhej . har varit & kollat på elias innebandy match. dom vann typ med 6-3 hah bryr mig inte så mycket speciellt men iallafall jag har sutit vid datorn hela dagen xd heh har typ inte gjort mycket men imorrn vet jag inte heller vad jag ska göra xd aja igår fick hjag presentkort av min morbror och aav min låtsas kusin fick jag örhängen men när jag fyller år på torsdag kommer jag få mera saker :) men ska dra nu .. hejdå juste jag skrev ett inlägg förut men det sparades & så men nu e det typ borta :o hah aja / swajt

jag älskar dej föralltid <3


Kommentarer
Postat av: tona

snäääääääääääääääääääällla ta bort! jag ber dig

älskar dig oxå <3

2009-10-04 @ 15:48:17
Postat av: Anonym

nej du är finast älskling <3

2009-10-04 @ 17:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0